Klachtenpagina
Heb je een klacht over Watchclean.nl? Neem dan contact met ons op.
Watchclean.nl doet er alles aan om een zo goed mogelijke service te bieden. Je kan zowel een klacht hebben over een product als over onze dienstverlening. Wij zoeken in overleg met jou naar een passende oplossing voor je klacht.
Je kan je klacht kenbaar maken via ons klachtenformulier, telefonisch of via e-mail. Je ontvangt binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie; je krijgt geen ontvangstbevestiging van je klacht. Voor een spoedige afhandeling vragen wij om het klachtenformulier zo gedetailleerd mogelijk in te vullen. Voor klachten met betrekking tot het retourneren van artikelen kan je ook onze retourinformatie pagina raadplegen.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
Algemene klachten
T: +31 6 87182798
E: Info@watchclean.nl
T: +31 6 87182798
E: Info@watchclean.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Onafhankelijke klachtenbemiddeling
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan
de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.